Koordinátor vývojového oddelenia
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce:
- Zmapovanie aktuálnych postupov na oddelení vývoja a zavedenie efektívnejších metodík a nástrojov na riadenie práce
- Vytvorenie harmonogramov s jasnými cieľmi a míľnikmi a monitorovanie termínov a pripomienkovanie dôležitých úloh
- Vytváranie pravidelných reportov o stave a výsledkoch projektov na oddelení
- Porovnanie súčasných postupov medzi vývojovými oddeleniami skupiny 3C (Nemecko, Poľsko, Slovensko) a implementácia jednotných štandardov a procesov pre spoluprácu
- Zavedenie a koordinácia pravidelných stretnutí alebo reportovania a vytvorenie spoločných komunikačných kanálov (napr. MS Teams)
- Organizácia informačných stretnutí na zdieľanie dôležitých zmien a noviniek a administratívna podpora komunikácie (reporty, príprava agendy, distribúcia zápisov zo stretnutí, aktualizácia termínov a pod.)
- Plánovanie a koordinácia termínov pravidelných a ad hoc stretnutí
Popis typického dňa:
- Plánuješ a koordinuješ prácu vývojového oddelenia a monitoruješ priebeh projektov
- Komunikuješ s ostatnými oddeleniami a zabezpečuješ, aby všetky informácie boli správne distribuované a aktualizované
Pracovná doba: 7.00h - 15.30h
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca pre úspešnú stabilnú spoločnosť
- Prémie do výšky 15% základnej mzdy
- Vernostný bonus podľa odpracovaných rokov
- Príspevok na nápojové automaty
- Príspevok na masáže 2x za mesiac
- Príspevok na dopravu podľa km
- Ročná odmena v závislosti od hospod.výsledku firmy
- Zvýhodnenie stravovanie priamo vo firme – menu len za 0,99 €
- Bezplatné jazykové kurzy
- Odborné školenia
- Zľavy na vyrábané produkty
- Firemné akcie pre zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým, ktorí spĺňajú stanovené požiadavky a prejavili o pracovnú pozíciu záujem. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať len vybraných uchádzačov. Výberové konanie prebieha formou osobného pohovoru.
Požiadavky na zamsetnanca
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Silné organizačné schopnosti a orientácia na detail
- Schopnosť efektívne koordinovať viaceré úlohy a tímy
- Výborné komunikačné a prezentačné zručnosti
- Proaktívny prístup k riešeniu problémov
- Samostatnosť