Koordinátor vývojového oddelenia

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Náplň práce:

  • Zmapovanie aktuálnych postupov na oddelení vývoja a zavedenie efektívnejších metodík a nástrojov na riadenie práce
  • Vytvorenie harmonogramov s jasnými cieľmi a míľnikmi a monitorovanie termínov a pripomienkovanie dôležitých úloh
  • Vytváranie pravidelných reportov o stave a výsledkoch projektov na oddelení
  • Porovnanie súčasných postupov medzi vývojovými oddeleniami skupiny 3C (Nemecko, Poľsko, Slovensko) a implementácia jednotných štandardov a procesov pre spoluprácu
  • Zavedenie a koordinácia pravidelných stretnutí alebo reportovania a vytvorenie spoločných komunikačných kanálov (napr. MS Teams)
  • Organizácia informačných stretnutí na zdieľanie dôležitých zmien a noviniek a administratívna podpora komunikácie (reporty, príprava agendy, distribúcia zápisov zo stretnutí, aktualizácia termínov a pod.)
  • Plánovanie a koordinácia termínov pravidelných a ad hoc stretnutí

Popis typického dňa:

  • Plánuješ a koordinuješ prácu vývojového oddelenia a monitoruješ priebeh projektov
  • Komunikuješ s ostatnými oddeleniami a zabezpečuješ, aby všetky informácie boli správne distribuované a aktualizované

Pracovná doba: 7.00h - 15.30h


Zamestnanecké výhody, benefity


  • Práca pre úspešnú stabilnú spoločnosť
  • Prémie do výšky 15% základnej mzdy
  • Vernostný bonus podľa odpracovaných rokov
  • Príspevok na nápojové automaty
  • Príspevok na masáže 2x za mesiac
  • Príspevok na dopravu podľa km
  • Ročná odmena v závislosti od hospod.výsledku firmy
  • Zvýhodnenie stravovanie priamo vo firme – menu len za 0,99 €
  • Bezplatné jazykové kurzy
  • Odborné školenia
  • Zľavy na vyrábané produkty
  • Firemné akcie pre zamestnancov
Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým, ktorí spĺňajú stanovené požiadavky a prejavili o pracovnú pozíciu záujem. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať len vybraných uchádzačov. Výberové konanie prebieha formou osobného pohovoru.

Požiadavky na zamsetnanca

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • Silné organizačné schopnosti a orientácia na detail
  • Schopnosť efektívne koordinovať viaceré úlohy a tímy
  • Výborné komunikačné a prezentačné zručnosti
  • Proaktívny prístup k riešeniu problémov
  • Samostatnosť