Obchodný-á referent-ka

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Vedenie kompletnej agendy obchodného prípadu
  • Príjem, spracovanie a správa objednávok
  • Sledovanie dodržiavania stanovených termínov súvisiacimi so zákazkami
  • Fakturácia a cenová kontrola
  • Príprava a kontrola obchodnej dokumentácie v rámci a mimo EU
  • Podpora pri riešení reklamácií a dodania náhradných dielov
  • Práca s informačným systémom a aplikáciami
  • Mailová a telefonická komunikácia so zákazníkmi a kooperáciami
  • Komunikácia s ostatnými oddeleniami a prevádzkami spoločnosti
  • Komunikácia so špedičnými spoločnosťami a colným deklarantom
  • Príprava reportov súvisiacich s činnosťou obchodného oddelenia


Pracovná doba: 7.00h - 15.30h

Zamestnanecké výhody, benefity

Ročná odmena v závislosti od hospodárskeho výsledku firmy
Vernostný bonus podľa odpracovaných rokov
Príspevok na nápojové automaty
Príspevok na masáže 2x za mesiac
Príspevok na dopravu podľa km
Zvýhodnenie stravovanie priamo vo firme – menu len za 0,95 €
Zľavy na vyrábané produkty
Bezplatné jazykové kurzy
Odborné školenia
Možnosť kariérneho rastu
Firemné akcie pre zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým, ktorí spĺňajú stanovené požiadavky a prejavili o pracovnú pozíciu svoj záujem. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať len vybraných uchádzačov. Výberové konanie prebieha formou osobného pohovoru.

Požiadavky na zamestnanca

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • nemecký prípadne anglický jazyk na stredne pokročilej úrovni - podmienkou
  • samostatnosť
  • tímová práca
  • komunikatívnosť