Obchodný-á referent-ka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vedenie kompletnej agendy obchodného prípadu
- Príjem, spracovanie a správa objednávok
- Sledovanie dodržiavania stanovených termínov súvisiacimi so zákazkami
- Fakturácia a cenová kontrola
- Príprava a kontrola obchodnej dokumentácie v rámci a mimo EU
- Podpora pri riešení reklamácií a dodania náhradných dielov
- Práca s informačným systémom a aplikáciami
- Mailová a telefonická komunikácia so zákazníkmi a kooperáciami
- Komunikácia s ostatnými oddeleniami a prevádzkami spoločnosti
- Komunikácia so špedičnými spoločnosťami a colným deklarantom
- Príprava reportov súvisiacich s činnosťou obchodného oddelenia
Pracovná doba: 7.00h - 15.30h
Zamestnanecké výhody, benefity
Ročná odmena v závislosti od hospodárskeho výsledku firmy
Vernostný bonus podľa odpracovaných rokov
Príspevok na nápojové automaty
Príspevok na masáže 2x za mesiac
Príspevok na dopravu podľa km
Zvýhodnenie stravovanie priamo vo firme – menu len za 0,95 €
Zľavy na vyrábané produkty
Bezplatné jazykové kurzy
Odborné školenia
Možnosť kariérneho rastu
Firemné akcie pre zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým, ktorí spĺňajú stanovené požiadavky a prejavili o pracovnú pozíciu svoj záujem. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať len vybraných uchádzačov. Výberové konanie prebieha formou osobného pohovoru.
Požiadavky na zamestnanca
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- nemecký prípadne anglický jazyk na stredne pokročilej úrovni - podmienkou
- samostatnosť
- tímová práca
- komunikatívnosť