Referent-ka nákupu

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zabezpečenie nákupu požadovaných služieb, surovín a materiálu v stanovenom termíne a v súlade s internými predpismi a smernicami.

• Zodpovednosť za realizáciu nákupných procesov v oblasti nevýrobného materiálu
• Vyhľadávanie a výber dodávateľov podľa ceny, kvality a dodávkového servisu, príprava podkladov pre centrálny nákup

• Objednávanie výrobného materiálu pre zverené materiálové skupiny od dodávateľov vybratých strategickým nákupcom:

    - Objednanie materiálu podľa výrobného plánu

    - Kontrola stavu objednávok, korekcie systému podľa potvrdených dátumov, sledovanie plnenia objednávok

    - Zabezpečenie prepravy materiálu od dodávateľa

    - Komunikácia s dodávateľom a strategickým nákupom v prípade problémov

    - Informovanie o výrobných zákazkách ohrozených nedodaním materiálu

• Komunikácia so skladom ohľadom plánovaných dodávok

• Riešenie reklamácií

• Kontrola dodacích listov s príjemkou a odsúhlasovanie faktúr
• Telefonická a mailová komunikácia s dodávateľmi v tuzemsku aj zahraničí
• Spracovávanie a odosielanie štatistických zisťovaní týkajúcich sa nákupu- INTRASTAT
• Aktívna komunikácia a spolupráca s ostatnými oddeleniami a výrobnými závodmi s cieľom pripraviť a optimalizovať nákupné rozhodnutia
• Vedenie a vyhodnocovanie prehľadov objednávaných tovarov podľa sortimentu a dodávateľov
• Správa agendy nákupných dokladov a zabezpečenie ich archivácie, archivácia interných dokladov, dokumentov a štatistík


Pracovná doba: 7.00h - 15.30h

Zamestnanecké výhody, benefity

Ročná odmena v závislosti od hospodárskeho výsledku firmy

Vernostná odmena podľa odpracovaných rokov

Príspevok na nápojové automaty

Príspevok na masáže 2x za mesiac

Príspevok na dopravu podľa km

Zvýhodnené stravovanie

Zľavy na vyrábané produkty

Bezplatné jazykové kurzy

Odborné školenia

Firemné akcie pre zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým, ktorí spĺňajú stanovené požiadavky a prejavili o pracovnú pozíciu svoj záujem. Spätne kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Výberové konanie prebieha formou osobného pohovoru.

Požiadavky na zamestnanca

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Angažovanosť, sústredenosť, precíznosť
  • Odolnosť voči stresu
  • Schopnosť tímovej spolupráce
  • Komunikačné schopnosti
  • Analytické myslenie
  • Schopnosť vedenia jednaní s obchodnými partnermi