Referent-ka nákupu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zabezpečenie nákupu požadovaných služieb, surovín a materiálu v stanovenom termíne a v súlade s internými predpismi a smernicami.
• Zodpovednosť za realizáciu nákupných procesov v oblasti nevýrobného materiálu
• Vyhľadávanie a výber dodávateľov podľa ceny, kvality a dodávkového servisu, príprava podkladov pre centrálny nákup
• Objednávanie výrobného materiálu pre zverené materiálové skupiny od dodávateľov vybratých strategickým nákupcom:
- Objednanie materiálu podľa výrobného plánu
- Kontrola stavu objednávok, korekcie systému podľa potvrdených dátumov, sledovanie plnenia objednávok
- Zabezpečenie prepravy materiálu od dodávateľa
- Komunikácia s dodávateľom a strategickým nákupom v prípade problémov
- Informovanie o výrobných zákazkách ohrozených nedodaním materiálu
• Komunikácia so skladom ohľadom plánovaných dodávok
• Riešenie reklamácií
• Kontrola dodacích listov s príjemkou a odsúhlasovanie faktúr
• Telefonická a mailová komunikácia s dodávateľmi v tuzemsku aj zahraničí
• Spracovávanie a odosielanie štatistických zisťovaní týkajúcich sa nákupu- INTRASTAT
• Aktívna komunikácia a spolupráca s ostatnými oddeleniami a výrobnými závodmi s cieľom pripraviť a optimalizovať nákupné rozhodnutia
• Vedenie a vyhodnocovanie prehľadov objednávaných tovarov podľa sortimentu a dodávateľov
• Správa agendy nákupných dokladov a zabezpečenie ich archivácie, archivácia interných dokladov, dokumentov a štatistík
Pracovná doba: 7.00h - 15.30h
Zamestnanecké výhody, benefity
Ročná odmena v závislosti od hospodárskeho výsledku firmy
Vernostná odmena podľa odpracovaných rokov
Príspevok na nápojové automaty
Príspevok na masáže 2x za mesiac
Príspevok na dopravu podľa km
Zvýhodnené stravovanie
Zľavy na vyrábané produkty
Bezplatné jazykové kurzy
Odborné školenia
Firemné akcie pre zamestnancov
Ďakujeme všetkým, ktorí spĺňajú stanovené požiadavky a prejavili o pracovnú pozíciu svoj záujem. Spätne kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Výberové konanie prebieha formou osobného pohovoru.
Požiadavky na zamestnanca
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Angažovanosť, sústredenosť, precíznosť
- Odolnosť voči stresu
- Schopnosť tímovej spolupráce
- Komunikačné schopnosti
- Analytické myslenie
- Schopnosť vedenia jednaní s obchodnými partnermi